Martin:Jedna hádanka a jedna otázka(celý článek + foto)

02.04.2012 21:10

Poslední zastupitelstvo bylo opět zábavné,

mám z něho pro vás jednu hádanku,dobře si prohlídněte

kopii vstupenky a zkuste uhádnout na jaké představení byla

vstupenka PRODÁNA,kolik bylo vstupné,jaký byl datum představení

..obvzlášť zajímavá je hlavička vstupenky....MNV....já tady žiju hodně dlouho,ale toto?

Cena je super,k tomu nemám co doplnit...co na to FÚ.Já jsem kaskadér,ale na tohle bych

asi neměl:-)))Trochu závidím Zámečníkům,asi mají nějakou protekci.../-)Za pět kaček půjdu

i na "trošku".Jo,a KDO uhádne na jaké představení je tato vstupenka a přinese ještě jednu,dostane zdarma

velikonoční svíčku.Nekecám:-))))

Další veselá debata se odehrála na téma realizace komunikace Na Sadech(pozor tady bydlím=střet zájmů(:-))

..plánovaná investice...3 mil Kč....vysoutěžená cena...cca 2mil 300...Chodníky ale nebudou,protože si je

občané nepřáli(anonymní anketa  před dvěma lety????)Podle mé "ústní" akce lidé chodníky chtějí,poněvadž

kromě PIXů familie mají většinou malé děti,co musí šlapat po silnici.Nehledě na fakt,že jestli musí dnes

obec zajistit úklid chodníků,tak úklid lebedy a trávy je co????Nejsem matematik,ale kolikrát obec uklidí sníh

a jak se udržuje tráva.No prostě nijak.A když ne ,tak uschne:-)))Ale zkuste se podívat na můj požadavek

na zřízení obecního kompostu,který jsem podal na podzim roku 2011.Nejde,nejde,nejde,nejde..........

Kam odváží obec listí,trávu a tak..........?To je  mi záhadou.Ale kde má občan Vopršálek černou skládku,

nebo skládá palivo ,to zjistíme a zpoplatníme.A tak prosím další hádanka:nebo snad poraďte nám

NEZNÁLKům:KDE má obec svojí ČERNOU skládku a jestli TAM TAKY  MY můžeme vozit trávu a listí a větve a tak....

Prostě se pořád bavím...:-)Jo a ta běžecká dráha za 800 000 Kč je důležitá,protože,jak prohlásil pan E.,

to má dneska kdejaká škola v Č.B.Co ještě má Č.B. a my ne?Možná je předhoníme těma vstupenkama.

Nebo snad kompostem?

Ajaj.........................

Nebojte se a napište svůj názor,Lhenice jsou Vaše a rozpočtové peníze taky!!!!!